Сторінка: https://www.drs.gov.ua/press-room/u-drs-proanalizuvaly-robotu-zi-zvernennyamy-gromadyan-u-2019-rotsi/
Відповідно до вимог Конституції України, Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України, Кабінету Міністрів України ДРС забезпечує реалізацію громадянами конституційного права на звернення.
Державною регуляторною службою України забезпечено:
У переважній більшості випадків звернення до ДРС надходили електронною поштою – 125 звернень, але все ще громадяни надсилають паперові звернення поштою – 33 звернення та приносять особисто – 1 звернення.
Протягом 2019 року до ДРС надійшло 209 звернень громадян. У 2018 році – 346, а у 2017 році – 480 звернень.
Крім того, до ДРС надійшло 159 запитів на публічну інформацію.
Найчастіше запитували правову, статистичну, довідкову інформацію, а також інформацію про діяльність ДРС та інші види інформації.
Запитувачі публічної інформації |
2019
|
2018 |
2017 |
2016 |
2015 |
Фізичні особи |
104 |
90 |
103 |
76 |
55 |
Юридичні особи |
37 |
34 |
47 |
32 |
27 |
Об’єднання громадян без статусу юридичної особи |
17 |
28 |
26 |
22 |
15 |
Представники ЗМІ |
1 |
2 |
2 |
7 |
– |
Всього: |
159 |
154 |
178 |
137 |
97 |