Державна регуляторна служба України

Завжди на боці бізнесу!

Сторінка: https://www.drs.gov.ua/appeal/pryjom-zvernen-gromadyan/

Прийом звернень громадян

01.03.2022

Звернення можна надіслати 

поштовим відправленням на адресу: Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011

або електронним зверненням на e-mail:  inform@drs.gov.ua.

Відповідальний за роботу зі зверненнями громадян – Зайцева Надія Миколаївна, тел. 239-76-26.

 

Вимоги до звернень

Звернення може бути усним чи письмовим.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Усне звернення можна подати за допомогою “гарячої” телефонної лінії ДРС“.

 

Звернення повинно містити:

1) ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу (у разі необхідності додатково – адресу електронної пошти, номер телефону);

2) викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3) підпис заявника та дату підписання.

 

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Місцем проживання фізичної особи є житло, в якому вона проживає постійно або тимчасово. Житлом фізичної особи є житловий будинок, квартира, інше жиле приміщення, призначені та придатні для постійного або тимчасового проживання в них.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.

Натисніть для друку