Державна регуляторна служба України

Руйнуємо бар’єри для чесного бізнесу в Україні!

Сторінка: http://www.drs.gov.ua/press-room/derzhavna-regulyatorna-sluzhba-ukrayiny-ne-pogodyla-proekt-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrayiny-pro-vnesennya-zmin-pravyl-nadannya-poslug-pasazhyrskogo-avtomobilnogo-transportu/

Державна регуляторна служба України не погодила проект постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту»

07.09.2020

drsuДержавна регуляторна служба України відмовила в погодженні проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту» (далі – проект постанови), розробленого Міністерством інфраструктури України.

Проектом Правил пропонується, зокрема, запровадження зобов’язання для автомобільного перевізника при обслуговуванні регулярних автобусних маршрутів, забезпечити функціонування GPS-системи, встановленої на транспортних засобах та передавати інформацію, отриману з GPS-системи до організаторів перевезень або органів, уповноважених організаторами перевезень на збір такої інформації.

Пропонована норма фактично передбачає появу в країні окремих систем (у кожного організатора перевезень) збору інформації (моніторингу транспорту).

Слід зазначити, що Закон України «Про автомобільний транспорт» не передбачає створення систем моніторингу транспорту, а запровадження її Правилами та тим більше, без деталізації порядку функціонування може створити низку протиріч, які призведуть до зловживань під час введення даної системи в дію та безпідставного підвищення витрат перевізників (придбання обладнання GPS, чи придбання у якогось одного виробника тощо).

Крім того, неоднозначним для розуміння та нелогічним є запровадження зобов’язання автомобільного перевізника щодо передачі інформації, отриманої з GPS-системи до організаторів перевезень або органів, уповноважених організаторами перевезень на збір такої інформації, оскільки законодавством та проектом постанови не передбачено зобов’язання організаторів перевезень створювати власну систему для збору інформації.

Таким чином, запропонований проектом постанови обов’язок для автомобільного перевізника без визначення обов’язку до організатора та механізму реалізації пропонованих норм, порушує принципи державної регуляторної політики – адекватності, ефективності та збалансованості.

 

З висновком ДРС можна ознайомитись за посиланням: http://www.drs.gov.ua/analysis_projects/page/4/

Натисніть для друку