Прийом звернень громадян

01.03.2022

Прийом звернень громадян

Прийом звернень громадян проводиться у к. 407, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11.  

Відповідальний за роботу зі зверненнями громадян – Завідувач сектору звернень громадян Федь В’ячеслав Петрович, тел. 239-76-26, v.fedy@drs.gov.ua.

Гаряча лінія працює за тел. 239-76-26 (щоденно з 14.00 до 16.00).

На час воєнного стану тимчасово звертатися на е-mail inform@drs.gov.ua.

 

Вимоги до звернень

Звернення може бути усним чи письмовим.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства.

Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Звернення повинно містити:

1) ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, номер телефону;

2) викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;

3) підпис заявника та дату підписання.

 

Звернення можна надіслати поштовим відправленням на адресу:

Державна регуляторна служба України, вул. Арсенальна, 9/11, м. Київ, 01011

або електронним зверненням на e-mail:  inform@drs.gov.ua 

 

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.

Місцем проживання фізичної особи є житло, в якому вона проживає постійно або тимчасово. Житлом фізичної особи є житловий будинок, квартира, інше жиле приміщення, призначені та придатні для постійного або тимчасового проживання в них.

Не розглядаються повторні звернення одним і тим же органом від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті та звернення осіб, визнаних судом недієздатними.