Звернення громадян


26.11.2021

Прийом звернень громадян

Прийом звернень громадян проводиться у к. 407, м. Київ, вул. Арсенальна, 9/11.   Відповідальний за роботу зі зверненнями громадян – Завідувач сектору Федь В’ячеслав Петрович, тел. 239-76-26, v.fedy@drs.gov.ua Гаряча лінія 239-76-26 (з понеділка по п’ятницю з 14.00 до 16.00)

25.11.2021

Гаряча лінія

Витяг з наказу Державної регуляторної служби України від 24.06.2021 № 221 «Про деякі питання розгляду звернень громадян у Державній регуляторній служби України»   Робота “гарячої” телефонної лінії  Державної регуляторної служби України   Прийом телефонних дзвінків на “гарячу” телефонну лінію проводиться щоденно з 14:00 до 16:00 за телефоном (044) 239-76-26. Роботу “гарячої” телефонної лінії ДРС організовує […]

14.09.2021

Безоплатна правова допомога

Відповідно до статті 7 Закону України «Про безоплатну правову допомогу» (далі – Закон), безоплатна первинна правова допомога – вид державної гарантії, що полягає в інформуванні особи про її права і свободи, порядок їх реалізації, відновлення у випадку їх порушення та порядок оскарження рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових […]

09.08.2021

Підстави для відмови розгляду звернень

Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає. Місцем проживання фізичної особи є житло, в якому вона проживає постійно або тимчасово. Житлом фізичної особи є житловий будинок, квартира, інше жиле приміщення, призначені та придатні для постійного або тимчасового проживання […]

09.08.2021

Вимоги до звернень

Звернення може бути усним чи письмовим. Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).   Звернення повинно містити: 1) ім’я та прізвище запитувача, поштову адресу […]

09.08.2021

Види звернень

Пропозиція (зауваження) – звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства. Заява (клопотання) – звернення громадян із […]

09.08.2021

Загальна інформація

Розгляд звернень громадян у Державній регуляторній службі України здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян». Закон України «Про звернення громадян» стосується виключно фізичних осіб, що закріплено у статті 1 Закону України «Про звернення громадян», яка визначає, що громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій […]

04.06.2021

Особистий прийом керівництвом

ОЛЕКСІЙ КУЧЕР  Голова Державної регуляторної служби України Графік особистого прийому Біографія Перший заступник Голови Державної регуляторної служби України Графік особистого прийому   Заступник Голови Державної регуляторної служби України   Графік особистого прийому  

21.04.2021

Графік особистого прийому

Графік особистого прийому громадян Головою Державної регуляторної служби України Кучером Олексієм Володимировичем  тел. приймальні 239 76 00   Адреса День прийому Години прийому м. Київ вул. Арсенальна, 9/11 Перший вівторок  місяця  з 15.00 до 17.00           

29.01.2020

Нормативно-правові акти

Конституції України (стаття 40) Закон України «Про звернення громадян»; Указ Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Постанова Верховного суду України від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18  (Ця Постанова містить обов’язкові для застосування висновки щодо поширення дії […]