Звіти щодо розгляду звернень

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Державній регуляторній службі України за 2020 рік 

Інформація про роботу із зверненнями громадян в Державній регуляторній службі України за 2021 рік 

 

У 2021 році

calendar-11555777

  Організовано та забезпечено роботу телефонної «гарячої лінії», яка працює щоденно з 14.00 до 16.00.

   У 2021 році було прийнято 214 дзвінків (у 2020 – 138).

 

 

   Забезпечfile25ено розгляд звернень громадян та звернень громадських організацій, які надходять на електронну та    поштову адреси ДРС.

     Протягом 2021 року до ДРС надійшло 278 таких звернень.

2021 рік

2020 рік

278

276

Відповідно до пунктів 36, 40 постанови Верховного Суду України від 31 жовтня 2019 року у справі № 813/1960/18 зазначено, що розгляд листів громадських організацій відбувається згідно з вимогами розгляду звернень громадян, передбачених Законом України «Про звернення громадян».

Зокрема, у 2021 році на розгляд до ДРС надійшло 103 звернення громадських організацій та 175 звернень громадян. Результати аналізу звернень за змістом основних питань свідчать, що у зверненнях найчастіше порушувалися питання щодо реалізації державної регуляторної політики, які включають, у тому числі, зауваження та пропозиції до проектів регуляторних актів, необхідність надання роз’яснень законодавства тощо.

  Результати аналізу звернень за змістом основних питань

Теми ЗВГ 2021

 

 

 

 

 

 

 

 

Територіальний розподіл звернень

Регіони ЗВГ 2021